pátek 13. prosince 2019

Druhá půlka týdne v Praze

A jelikož to v podstatě byly dny od rána do večera v kanceláři, tak skutečně zůstalo jen u jedné bleskové otočky do centra, kdy mne kolega cestou domů hodil k Muzeu a já jsem si pěšky cestou na Staroměstské náměstí aspoň prohlédl všechny vánoční stromy na trase. Dokonce tentokrát nedopadla obvyklá společná večeře s některým z nejbližších spolupracovníků, jak každý byl "zasekaný", aby se všechno stihlo a na poslední celý pracovní týden v tomto roce už nezůstalo moc restů. P.S. Takže se nebylo čemu divit, když mi ty "chytré hodinky" každou chvíli signalizovaly, že bych se měl začít hýbat. Prostě jednou procházkou v centru města ani pár přechody mezi budovami v rámci pracovních jednání jsem je "neuklidnil". Tak to třeba zítra aspoň trochu narovnám, uvidíme. Jinak ten strom na posledním obrázku je z "náměstíčka" na Brumlovce, kolem kterého denně chodíme na jednání s našimi zákazníky.



Žádné komentáře: