pátek 10. ledna 2020

Dva dny, které vydaly za celý týden

Nejen počtem toho, co se do něj stihlo vejít, ale i intenzitou dění jednotlivých činností a s nimi spojených prožitků, neb v řadě případů nešlo mluvit o nějakém zážitku. Praha opět nezklamala, vlastně v jednom překvapila. Ve čtvrtek byl návrat za světla , což jsem využil opět k malému vyvětrání se po celodenním sezení na různých jednáních. A jako posledně, za drobného deště. Tentokrát ale s tím rozdílem, že mi přišlo nějak líto se oblékat jen kvůli cca dvaceti minutám jako posledně, tak jsem si to už za slušné tmy trochu natáhl. A i dnes opět s kopcem na závěr trasy. Dnes si zase pro změnu neodpočinulo auto. Když už jsem se dnes vyhnul pražským zácpám sezením v hradecké kanceláři, neunikl jsem jim odpoledne v Pardubicích, odkud jsem se vrátil s několika A4-kami popsaného papíru s pár kulatými razítky, čímž se konečně zprovodila z tohoto světa jedna pár let odkládaná záležitost. Takže nezbývá, než se přepnout do víkendu. Posledního před dovolenou, takže nebude od věci si nejen dopředu připravit pár věcí, neb příští pátek odpoledne se toho už moc nestihne, ale také něco udělat s vánoční výzdobou, neb po návatu z dovolené by už na zemi mohlo být docela dost jehličí :-) P.S.  Za tmy nevstávám jen já :-)

Žádné komentáře: