neděle 12. ledna 2020

Polovina víkendu u tabletu :-(

O tom, že pracovní část týdne byla trošku náročnější (navíc jsem si něco vzal i domů za domácí úkol), jsem tu psal minule. Však se to také projevilo v sobotu ráno. V čase, kdy obvykle bývám v lese nebo někde na silnici, jsem tentokrát ještě vyspával, takže první změna. Druhá byla, že když tu ráno nepršelo, tak jsme k domácí “likvidaci” vánoční výzdoby přidali i tu venkovní. A jelikož toho opravdu nebylo málo, padla na to ještě chvilka po poledni, před nímž jsme ještě do dočasné péče na pár dní převzali Clifa. Ten ale žádnou péči odpoledne nevyžadoval a po večerním relaxu a krmení v tom pokračoval až do rána v kotci. Já jsem odpoledne ještě smazal ranní dluh, pak jsem “okopíroval” Clifa a po zbytek dne, byť já s tabletem a zeleným čajem, jsem po návratu z kratšího vyvětrání taky relaxoval. Zaslouženě, neb průměr na km už byl dnes těsně pod 5:30 minut. A opět s kopcem na závěr. Neděle už byla jen o pokračování relaxu. Ale opět u tabletu. Takže dnes kromě pár pochůzek po zahradě nesneslo nic z mých aktivit hodnocení,  že by se tomu dalo říci aktivní pohyb. Clif si jej ale na odpolední vycházce dnes užil dost, ale já jsem s nimi dnes nebyl. Trošku paradox, když člověk lítá po venku za deště a mlhy a když je jasno, jen po ránu mírný mrazík, a on paty z domu v podstatě nevytáhne. Ono je to vlastně trošku i díky blížící se dovolené, takže člověk trošku honí věci, aby byly ještě v předstihu, neb řada z nich má právě v období dovolené termín. A jelikož jsem to dnes odpoledne chtěl mít ve stavu, na kterém už mohou zítra pokračovat jiní, tak asi nakonec mohlo dojít i na malou podvečerní procházku "kolem domu". Dalo by se říci, že na čerstvém vzduchu, ale toto označení je někdy pro to, co je venku v podvečer v ovzduší, problematické. Ale přesto, trochu vyvětrat se, to chtělo- Zejména proto, abych si pak s "čistou" hlavou srovnal těch pět následujících dní před začátkem dovolené. P. S. Což se akorát díky tomu, že jsem teprve před chvílí vypnul pracovní tablet, naplní jen tím, že aspoň za chvíli udělám pár kroků přes téměř “jarní” zahradu s jediným bílým místem, ale ne od sněhu, až půjdu zavřít Clifa do kotce.

Žádné komentáře: