pondělí 20. ledna 2020

Pohoda z jízdy zůstala asi na hotelu

Venku to odpoledne bylo už trošku trápení, neb to chvíli jelo a chvíli zase ne. Prostě jaká byla teplota v daném místě, a kde byly ještě zbytky prašanu ve stopě. Já jsem se na druhou část dne vypravil na východní konec údolí a jelikož byl dobrý čas, natáhl jsem si to ještě o druhou místní černou trasu do Rössingu. A tam se objevily problémy. Jednak to je mrazová kotlina a hlavně je o dost níž než Ramsau, takže bylo na trase i několik míst, kde to jet vůbec nešlo. Resp. bez rizika poškrábíní skluznice (křížení tratí s místními komunikacemi). O těch dnes vzniklých ledových plotnách na jižních stráních raději pomlčím, byť po dnešní mé zkušenosti s nimi už nehrozí, že bychom si to sem zopakovali. Stoupání do Ramsau byl pak docela očistec, což se pak projevilo i v těch posledních čtyřech kilometrech na stadión, kdy už jsem docela "mlel" z posledních sil. Mohlo to být sice lepší, kdybych si v ledvině ponechal trochu pití a jednu tyčku, ale stalo se. O to intenzivnější bylo doplnění energie a tekutin při večeři :-)  P.S. Dnešní počítadlo se zastavilo na 37,5 km :-) A vídeňský řízek, ten se málem nevešel na talíř. Já měl ale rybu se zelím, kyselým :-)


Žádné komentáře: