neděle 5. ledna 2020

První víkend v novém roce

Tentokrát jen po dvou pracovních dnech díky svátečnímu volnu ze závěru roku. Sobota padla na domácí resty, kontrolu a částečnou přípravu věcí na blížící se běžky a hlavně na zajištění přechodu na DVB/T2, neb vysílač, ze kterého bereme TV signál, přepíná příští úterý. Technologicky to byla otázka pár minut, ale díky tomu, že jsme měnili i přístroj (za větší a nebyl z OBI :-)), tak si ještě chvilku počkáme na drobnou úpravu nábytku, aby se TV opět vešla dovnitř do nábytkové stěny. Zatím musí vzít za vhod stáním na provizorně upravené desce přesahující stávající stání, na které jsem si zase po delší době otestoval, zda jsem ještě nezapomněl držet pilku. S nedělí byly, zejména s dopolednem, trošku jiné plány, neb jsem chtěl ranním busem se posunout někam pod Nový Bydžov, abych zase vyměnil trasy na ranní "vyvětrání". Plán se podařil tak napůl. Díky dnešnímu časnějšímu vstávání a odhodlání si dnešní vyvětrání trochu prodloužit, když to venku vypadalo docela příznivě co do počasí, jsem nechal bus busem a po svých jsem to vzal až k zastávce před Boharyní. Odtud už to bylo podle plánu. Včetně tradiční krátké zastávky u zámku, díky délce dnešní trasy spojené s rychlým občerstvením, abych zvládl tu desítku km zpět, tentokrát jinou trasou. A jsem rád, že jsem se tak rozhodl, neb jsem v Přimském lese nad Těchlovicemi objevil nové trasy, takže by zase mohla být šance i na nějaké to "zakufrování". Co dodat? Aspoň trošku to dnes místy připomínalo špatně namazané běžky, neb se to v botách místy docela "prosmekávalo":-) . Odpoledne se obloha vyjasnila, teploměr vyšplhal ke 4°C, vodník u květinového jezírka akumuloval sluneční energii na horší časy, Clif odpočíval po vycházce a v domě se rozhostil klid. Zasloužený, neb teprve zítřek bude tím ostrým začátkem té pracovní části nového roku, byť se řada z nás nenudila ani v těch již uplynulých dvou pracovních dnech.


Žádné komentáře: