sobota 9. ledna 2021

Sobotní polední čas v kuchyni

Jednou z oblastí, která u mne není ovlivněna současnými opatřeními a zákazy, a zdůrazňuji ještě jednou, že jen z mého pohledu, neb z pohledu těch, co se jí věnují profesionálně, to je téměř krach, je gastronomie, přesněji vaření. U mne to je naopak. Aktuální situací se pro mne otevřely podmínky, abych se v něm, byť jen za účelem "vlastní" konzumace uvařených jídel, mnohem více realizoval. Dnes přišel čas prezentovat se a přislíbit, že tentokrát to už bude pro "domácí bublinu" a že snad nikdo nebude místo sobotního oběda muset nakonec hladovět :-) Takže už to bylo o trošku větším množství surovin a i delším čase na přípravu. Volba nemohla padnout na nic jiného než na indickou kuchyni, abych konečně zúročil do "mne vložené investice" a předvedl se více než jen s plným talířem placek chapatí resp. jen s ochutnávkou toho, co jsem si pro sebe dosud uvařil. A aby to nebyla hned nějaká hodně pikantní "pecka", padla volba na kuřecí po indicku tedy Chicken Masala. A výsledek? Na jedné straně spokojenost, i když ta pikantnost, přestože jsem "umravnil" koření na polovinu, byla tak na hraně, na straně druhé radost, že opakování vítáno. Pro něj si z dneška odnáším pár drobných vylepšení k vyladění, aby to úplně sedlo do chutě "domácí bubliny", přesněji do úrovně té pikantnosti :-). P.S. A já pro sebe ještě dodávám, že by to mohlo být o malinko více krémovější, s jogurtem tedy tolik nešetřit,  a taky s nějakou zelenou ozdobou nahoře. Dnes ten koriandr byl jen sušený.


Žádné komentáře: