pondělí 18. ledna 2021

Třináctka před, třináctka po ...

Asi tak by se dal stručně pořídit zápis "hlavní události" dnešního dne. To první jsou kilometry před obědem, to druhé je tmavé pivo Svijanská kněžna 13% po obědě.  Co ještě dodat? Asi tolik, že dnes už to bylo za humny bez toho, aniž by pár cm sněhu připadlo a zároveň se udržela teplota pod nulou. Takže to podle předpovědi vidím asi jako naposledy, pokud ty avizované noční a zítřejší srážky budou už v "tekutém stavu". Míst, kde se dalo aspoň chvilku jet, tedy to nedrhlo jen občas, proti včerejšku zase ubylo a co bylo nejhorší, že už ani nešlo projet si novou stopu, aniž by se člověk občas potkal s "podkladem". Sice jsem to 2x zkusil a zajel kousek dál od stávajících stop, ale ani to už nepomohlo. Paradoxně dnes se nejlépe přejíždělo pole, na kterém je zasetá řepka. Z té na rozdíl od ploch s obilím vítr na těch otevřených úsecích ten zbylý sníh tolik nesfoukal. Ale i tak, stačilo a nebuďme neskromní. Jak jsem zde již jednou psal, ještě před týdnem jsem v to, že se zde bude moci opět  pár dní sklouznout, ani nedoufal, a ona z toho je zase pěkná řádka km "do deníčku" :-) Tak uvidíme, zda se podaří ještě provětrat ty novější běžky, tedy ty moje. Ty druhé (kratší) se asi vrátí provětrané až moc. Zda počtem km, to neumím odhadnout, ale ráno v té lokalitě bylo v 5:30 hod. -27°C, takže moje ranní licitace zde o desetinky °C, aby se mi chtělo ven, tam asi bude mít "jiný rozměr". Ale nepředbíhejme.



Žádné komentáře: