sobota 24. července 2010

La Cabaňa v novém (na nové adrese)

Únava z letního vedra a očekávaná změna počasí na tento víkend byly v pátek za rozhodnutím vyhlásit pro "nájemníky" domu sobotní oběd formou "safari", aneb postarej se o sebe sám, což v našem případě ještě více podpořilo chuť na něco opravdu pikantního. A jelikož se nám v závěru roku líbilo v mexické restauraci La Cabaňa v Pardubicích, volba padla na oběd tam s tím, že se ještě pokusíme přesvědčit mamku, aby i ona šla s námi. To se sice nepovedlo, ale odpolední káva/čaj s čokoládovým perníkem u ní byly pak tou třešničkou po výborném obědě. Ale zpět k obědu. Vybrat si nebylo jednoduché, nakonec volba padla na osvědčené Chimichangas a u mě zvítězila zvědavost, jak zde dělají Chilli con carne (fotky k tomu jsem si pro tento článek dovolil vypůjčit z jejich stránek, neb mé nejsou tak pěkné). Už samotný fakt, že jediné toto jídlo mělo na jídelníčku označení "POZOR" se symbolem papričky, mě však po některých dřívějších zkušenostech jinde varoval. A jelikož "líná huba, holé neštěstí", vyzpovídal jsem obsluhujícího číšníka. Nakonec jsem volbu potvrdil, když mi sdělil, že "nepálivé to nechcete, že, tak to dáme na jedničku, to je takový lidský". A bylo. Fakt to nemělo chybu, oči by ještě jedly, ale já už nemohl, takže netradičně, i něco málo na talíři zůstalo. A tak se tentokrát káva objednávala jen jednou a na Burritos banana – pečený banán ve skořicové tortille a s vanilkovým krémem - už nebylo pomyšlení vůbec :-) A že prý i ta káva taky byla! Prostě pro sobotní oběd dobrá volba - opravdu příjemné prostředí (lepší než na jejich předchozí adrese a hlavně blíž k centru), výborná kuchyně i perfektní obsluha. Přesně, jak praví upoutávka na jejich stránkách na Internetu. A že venku lilo? S tím se nějak počítalo. Ale že spadne tolik vody, to asi ne :-(

Žádné komentáře: