sobota 6. listopadu 2010

Čím jsem si zasloužil tu "spešl" cenu :-)


Dnes ráno jsem ve své poště nalezl tuto již "vánoční nabídku". A dokonce se trefila do mého vkusu, neb jsem příznivcem zmiňovaného divadla. A že nebyla ledajaká, svědčí následující řádky. "Vážení zákazníci, jsme tu s další várkou novinek, které byste Vy či Vaše děti rádi našli pod stromečkem. Pojďme tedy bez zbytečných úvodů rovnou na ně. Divadlo Járy Cimrmana: KOMPLET 15 her a texty, na které se nedostalo Za 44 let své činnosti uvedlo Divadlo Járy Cimrmana patnáct divadelních premiér, sehrálo nespočet představení a stalo se neodmyslitelným kulturním fenoménem moderních dějin českého humoru. Pomyslnou tečku za činností divadla tvoří tento KOMPLET 15ti her a dvě bonusová CD, na nichž jsou texty vystříhané z původních nahrávek, které se dříve na CD nevešly. Pouze na Bontonlandu dostanete k tomuto kompletu ZDARMA porcelánovou bustu - autoportrét Járy Cimrmana v hodnotě 249 Kč. Akce je časově omezena do 11.11. Běžně: 1 899 Kč Vaše cena: 1 999 Kč" Byť takovýto komplet (sice bez bonusových CD) již mám, nevím, zda si nekoupím i tento. Za tu speciální cenu pro mě a navíc si k tomu mohu připlatit i poštovné a balné, tomu říkám příležitost :-)

Žádné komentáře: