neděle 13. prosince 2020

Adventní "pětka" s Clifem

Po "teoretické přípravě" dnes nastal ten okamžik, kdy se propojilo moje vyvětrání v lese s jeho pravidelnou denní vycházkou do okolí. A jak to probíhalo? Kromě několika přechodů silnice na dnešní trase, míjení (dnes jen tří) jiných psů a několika málo momentů na trase, kdy se Clif delší dobu "věnoval" nějakému místu, byl to on, který diktoval tempo dnešní vycházky. Pravidla vycházky, tedy žádný běh, jen chůze jsem dodržoval ale jen já. Clif si to řešil dle své hlavy, někdy to byl i kratší běh, každopádně až na malé výjimky jsem to byl já ten vzadu :-) Prostě leckterý turista by nám délku, tempo i celkový čas dnešní vycházky mohl závidět.  P.S. Teplý zelený čaj (pro mne) a plná miska vlažné vody (pro Clifa) byly tečkou za dnešní "pětkou". Přišly vhod! V mém případě jsem ale jazyk nevyplazoval, abych se ochladil :-)

Žádné komentáře: