pondělí 1. února 2021

Ledoborci se konkurovat nevyplácí

Mrazy začínají polevovat a během pár dnů by se teploty měly posunout zase na pár dní nad nulu. To je realita začátku letošního února. Pozůstatkem mrazů z přelomu ledna a února zůstala poměrně slušná vrstva ledu na všem, kde byla nějaká voda. Tedy i v na zimu téměř vypuštěném zahradním bazénu, kde jeho tloušťka byla dnes odpoledne cca 6 cm. Vzhledem k tomu, že v něm je ale spousta PET lahví, žádnou "neplechu by neudělal ani tlustší led. Přesto jsem si řekl, že trošku uvolním "pnutí" a někde jej rozbiju. Jelikož  by se asi na něj nedalo vstoupit, tak jsem na to použil dřevěné bidlo s tím, že jím na něj shora zatlačím a led prolomím. Zprvu to vypadalo "nadějně", ale v mžiku se situace změnila, když se bidlo po ledu smeklo a já se poroučel za ním do bazénu.  A pěkně "naplocho" levou stranou těla. Pecka to byla pořádná. Navíc vrstva 30 cm ledové vody pod ledem na nic nečekala a změnila většinu mého oděvu v jeden mokrý a hlavně studený hadr. Takže jsem zprvu nevěděl, zda je vše OK. Samozřejmě, OK bylo to, že cíl, tedy rozbitý led, byl splněn. A to bohatě. OK ale nebylo dostat se rychle ven. Ono totiž těch 150 cm hloubky, navíc stojíce skoro celý namočený ještě v ledové vodě, dalo chvilku zabrat. Připadalo mi to ale, jako bych se odtud drápal věčnost. Nakonec se to ale povedlo a zanechávajíce za sebou mokrou stopu jsem po "krátké zastávce" v dílně, kde jsem se nahrubo převlékl a do "vykapání" zanechal všechny věci, abych je poté dal doma sušit, jsem dorazil do tepla. Teprve potom došlo k "ohledání" sama sebe. Na tu pecku jen dvě slušné modřiny, jedna odřenina a jedna nová "zkušenost", že když se člověk nudí, tak si má koupit medvídka mývala, jak říká klasik. Selfie z bazénu jsem si, abych "konkuroval" všem těm, kteří snímky ze svého otužování postují na sociálních sítích, ale nedělal :-). P.S. Clif zřejmě přihlížel a konečně v praxi viděl, proč není radno se nad bazénem naklánět :-). A přiložená svodka posledních dnů v podání titulků na první straně iDNES hovoří o všem ostatním.





Žádné komentáře: