pondělí 15. února 2021

Návrat k jedné cifře mezi minus a °C

Setrvání teploty kolem hodnoty -9°C bylo ale trošku delší, tak pokud chtěl člověk i dnes do stopy, zvláště když už není jasné, jaké budou podmínky zítra ráno, tak nezbylo než to v 10 hod. respektovat a za -9°C vyrazit. Tentokrát už s "míchanou" mázou, tj. kombinací zeleného a fialového s očekáváním, že brzy spadne k -7°C. Navíc s vidinou možná už posledního letošního běžkování za humny, neb to rychlejší oteplení už avizují na zítřejší dopoledne. Proto dnes běžky "směřovaly" do všech stop, které k dnešnímu dopoledni byly rozumně sjízdné. Mimochodem ta v sobotu vyjetá v navátém sněhu nad úvozem i ta v lese Pašátu byly pomalu srovnatelné s tím, jako kdyby je nedávno projela rolba :-) A nezapomněl jsem ani na svezení z toho menšího převýšení, které pole za humny nabízí. Ale ani dnes nebyl pokořen sobotní nejlepší čas, byť do jeho vyrovnání chybělo zrychlit o 0,5 km/hod.. A to jsem do stopy nešel s plným žaludkem, takže vymlouvat se na to, že se zase bořily lyže, by nebylo na místě :-).  Každopádně s dneškem už je to sedm dní za sebou, ve kterých byly sněhové podmínky a já si v nich našel čas i na trošku aktivnější sportování. A že je tento  "trénink" je znát, byť podmínky byly každý den trošku jiné. Bilancovat ale zatím nebudu, neb na tom letošním počítadle jsem totiž ještě nezmáčkl znaménko " = ", neb bych docela rád aspoň jednou "provětral" ty druhé běžky. P.S. Zvědavost mi nedala a podíval jsem se i na webkameru pod Dachsteinem. Paráda, ale že by ta jednodenní lyžovačka v pracovní den tam nějak lákala, to se říci nedá.



Žádné komentáře: