pátek 12. února 2021

Páteční dopoledne "nestačilo"

Jestliže jsem v posledních dnech s dopolední teplotou, za které se mi bude chtít jít do stopy, "slevoval", tak ani pátek nezůstal výjimkou. Mrzlo už ale tak, že včerejší příprava běžek na dnešní dopolední sklouznutí přišla vniveč, dopoledne bylo na zelený vosk, takže ten fialový musel dolů. Sice to nebylo důsledné, neb za humny se to zas tak neprojeví, ale stejně. Jinak při voskování běžek jsem si snažil vzpomenout (marně :-), kdy jsem jej použil naposledy. Ty dvě hoďky dopoledne by stačily, pokud by odpoledne nevylezlo z mraků sluníčko. Ale stalo se, takže by byla škoda se ještě chvilku odpoledne neprovětrat a tentokrát si i něco v čerstvém sněhu "nakreslit" :-) P.S. Prognóza Norům stran teploty tentokrát moc nevychází, Aladin na stránkách ČHMÚ je tentokrát daleko přesnější. Takže další noc a ráno čeká cca -12°C.  Ráno se tentokrát nebudu muset rozmýšlet, kdy vyrazit, neboť to už je domluvené. A nebudou to běžky za humny, ale cesta autem do Pardubic s tím, že do stopy by to mohlo dopadnout odpoledne po návratu. A to už by to mělo "jet" zase na ten fialový, kterých jsem tentokrát oboje běžky navoskoval.



Žádné komentáře: