čtvrtek 11. února 2021

Ovál v naší "Halda aréně" nadále v provozu

Ráno, jak jsem předpokládal, byla teplota ještě nižší než včera, navíc se jí moc nechtělo hýbat, takže jsem musel "slevit", pokud jsem chtěl do stopy dopoledne. Tou hranicí nakonec bylo -8°C podpořených slabším větrem, jehož skutečnou "sílu" jsem poznal až na otevřených partiích vyjetého "oválu". Očekávání, že bude nutno některá místa objíždět resp. vyjíždět novou stopu vzala hned při prvním okruhu za své. Bez ohledu na to, v jakém stavu včera stopa zůstala, bylo ji na části oválu potřeba vyjet znova. V lepším případě byly vidět náznaky té původní. V části nejblíže lesu Pašátu mne to ale čekalo každý okruh, neb ten mírný vítr mezi dvěma průjezdy, tj. cca za 15 minut, ji stačil zafoukat zmrzlým prašanem. Ale i přes tuto skutečnost a také to, že zase přibyla místa, kde trošku zaúřadovaly srnky a nezbývalo než ta místa přejet, pokud člověk nechtěl po poli jen kličkovat, byly dnešní poctivé dvě hodiny ve stopě opět prima zážitkem. Navíc vylepšeným "projetím" další mety v počtu letos ujetých kilometrů na běžkách za humny. A jak to tak vypadá, tak zde bude možno nějaké ještě přidat. Samozřejmě pokud to ty nadcházející mrazy dovolí, byť se tři různé předpovědi od sebe docela dost liší. Třeba na dnešní noc by to mělo být mezi -12°C až -22°C, což je docela velký rozptyl. Tak snad to zítřejší dopoledne nebude chladnější než to dnešní. Jinak Clif se (viz předposlední obrázek) neválí smíchy, byť by mohl, neb když jsem si připravoval lyže na zítra, zjistil jsem, že jsem tři dny už jezdil na "cizích" (o 15 cm kratších). Takže to, že jely pomaleji v místech, kde byla perfektní stopa, by se zítra mohlo změnit, neb na zítra už jsou připraveny ty správné :-) P.S. Stopy za humny dnes přilákaly další hobíky, tak se třeba mimo osvědčeného "oválu" objeví nějaká další stopa. Já jsem se ale odpoledne věnoval "hledání" budoucího času :-)




Žádné komentáře: