pátek 1. října 2021

Na dnešní Hradec toho bylo docela dost

Ale zvykej si, řekl jsem si, když jsem se vrátil. Ale postupně, neb dnešek byl přece jen trošku výjimečný. Tím, že jsem zakončil rok v péči jednou institucí tohoto státu, abych dneškem přešel do péče jiné. A tentokrát snad už s delší perspektivou, byť na to nechci úplně spoléhat a taková "zadní vrátka" k jejímu doplnění nevylučuji. Ale uvidíme, co přinese doba a jaké budou příležitosti, které by mne zajímaly. Takže po vyřízení administrativy jsem se šel "uklidnit"  na chvilku na soutok Labe a Orlice, abych poté už "rovnýma nohama" doslova vlétl do "nového světa". Vlétl nejen proto, že za hodinu a půl mi jel domů autobus, abych doma stihl to další, ale i proto, že na lístečku těch položek na dnešní Hradec jsem si tentokrát napsal docela dost. Autobus jsem stihl a až do poledne, než jsem se doma podíval na ten lísteček, tak jsem si myslel, že vše z něj taky. Ale chybička se přeci jen vloudila, takže něco zbylo na příště. Ale koaxiální kabel na nový anténní rozvod to nebyl, ten už čeká jen na instalaci. P.S. Staré město bylo do dnešní "trasy" tentokrát zařazeno proto, že na jeho konci má sídlo jedna instituce, kam bylo třeba donést jedno papírové potvrzení, když pak už všechny ostatní jsem zvládl dořešit digitálně. Ale to už nebyly státní instituce :-(





Žádné komentáře: