středa 20. října 2021

Praha 2 v 1 aneb sliby se mají plnit

Na počátku bylo přání, setkat se v Praze osobně s pár lidmi, aby to event. při budoucí spolupráci nebylo jen o těch telefonech, mailech a videokonferencích. S Prahou se později spojil i příslib udělat pár zajímavých obrázků a poslat je na druhou stranu zeměkoule pro připomenutí, jak to na těch turisticky nejfrekventovanějších místech teď vypadá. Když se k tomu přidalo ještě avizovaných pár dní babího léta, padla volba na dnešek. A jak to z obrázků vypadá, tento, v podstatě již soukromý výlet, se opravdu vydařil. Dopolední kontaktní schůzka byla rychlá a dopadla, jak jsem z prvních informací trošku předpokládal. Překvapení s větší kyticí hortenzií se povedlo, v japonském obchodě se doplnily zásoby zeleného matcha čaje a wasabi, v kořenářství U Salvátora to to zase byla místní grilovací směs a vše tentokrát z Michle, přes Pankrác,  Vyšehrad, vltavskou náplavku, nábřeží, Karlův most, Staroměstské náměstí až na hlavní vlakové nádraží bylo po svých. To, aby se do objektivu mobilu dostalo co nejvíce zajímavých obrázků. Tak snad se to povedlo a mohu s přesvědčením říci, že takovou Prahu, jak jsem si ji dnes užil, jsem asi mockrát nezažil.  Asi to bude i tím, že jsem tam většinou jezdil jen pracovat a vše ostatní bylo jen doplňkem takového pobytu zde.  P.S. Stejný nápad s dnešní návštěvou Prahy mělo i docela dost turistů, takže nebylo se čemu divit, že se zase vrátily resp. spíše ještě povyskočily ceny na zahrádkách a kavárnách na Staroměstském náměstí. Že by to nějaké davy k posezení nalákalo, to ale nevypadalo. Já jsem si odpolední matcha latté nechal na doma před pergolu. Tentokrát bych už asi souhlasil, že to bylo už to poslední konzumované za slunečného a poměrně teplého počasí někde venku. Další už bude muset být, pokud by mělo být venku, v bundě či u hořícího krbu resp. pod plynovým ohřívačem.




Žádné komentáře: