středa 8. srpna 2018

8. 8. 2018 8 hodin, 8 minut a 8 sekund

Právě v tomto čase jsem tento příspěvek předal do publikace, o čemž svědčí časová značka u něj. Ty sekundy mi, doufám, už budete věřit :-) Proč právě toto téma? Jednak proto, že pomalu celou cestu do Prahy moderátor jednoho rádia toto magické datum rozebíral a také proto, že víc osmiček se mi (asi nejen mi) už nepodaří najednou potkat. To druhé bychom tedy měli za sebou, teď něco ještě k tomu "prý" magickému datumu vhodnému pro přijímání zásadních či životních rozhodnutí. Ať přemýšlím jak přemýšlím, zásadní rozhodnutí dělám docela často, vlastně i musím a bez ohledu na datum, na druhou stranu u těch typických životních mne nic, co by stálo za zmínku přesněji k řešení, nenapadá. Snad jen že se zase budu muset přemoci a absolvovat nějaké to zkoušení při doplnění/obměně šatníku. Takže budeme věřit, že tato středa byla aspoň výjimečná tím počtem osmiček. P.S. Zahrada sice už pomalu připomíná pustinu, ale za oknem se vše daří udržet, takže barvičky nechybí. Dodatečně doplněno : Byla výjimečná i tím, že u nás byl v odpoledních hodinách dosažen republikový teplotní rekord 37,1°C.

Žádné komentáře: