neděle 12. srpna 2018

Pitný režim třeba dodržovat

A že domácí nabídka je v těchto dnech docela pestrá a volba "obtížná", neb nabídku těch obvyklých či "všedních" stále  díky teplému počasí doplňuje ještě frappé a od včerejška i mojito.  P.S. Dnes jsem zkusil ještě jeden nápoj, a to řecký horský čaj. Nemohl jsem očekávat, že na originálním sáčku najdu návod k jeho přípravě, tak jsem to nějak odhadl a ukázalo se, že při dodatečném brouzdání po Internetu a nalezení doporučení k jeho přípravě jsem se moc nespletl. Jen jsem jej udělal asi trošku silnější. Dojem?  Můj taťka by asi řekl, že "dobrý, ale už mi to příště nevař". Já říkám, že mi to hodně připomenulo odvar ze šalvěje, což není čaj, který bych někdy pil, ale spojil jsem si to s časem, kdy jsme tuto bylinku spolu s dalšími bylinkami pěstovali. A mám takový dojem, že jsme ji nakonec ani do žádného jídla nepoužili. Ale z první dělat úsudek se nevyplácí, zejména když jeho síla je v něčem jiném než v libé chuti. Vždyť Řekové mu spolu se středomořskou kuchyní přičítají zásadní podíl na jejich pevném zdraví. Tak uvidíme, až jej budu moci mnohem lépe posoudit a tento poměrně pikantní nápoj správně "nasadit". Tedy až budu potřebovat pořádně zklidnit nebo ubránit se hrozícímu nachlazení.

1 komentář:

Tynka_125 řekl(a)...

Jojo pitný režim je hodně důležitý a ideálně pít samotnou čistou vodu, která je nejzdravější. Mě už nebavilo stále kupovat balíky s vodou, tak jsem zainvestovala do filtrační konvice , ve které se voda hezky uleží a zbaví nežádoucích látek a hlavně zápachu od chlóru, který mi hodně vadil :-) .