neděle 12. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den první

Jaký byl? Co se týká počasí, tak docela horký, jinak to taky docela šlo. Jen ráno v domě všichni, tj. tentokrát více než ti dva, co mě mají v péči,  vyspávali po včerejší pergole trošku déle, ale OK, nevadilo :-) Takže jakmile se objevili na zahradě a pustili mě z kotce, měl jsem ji pak dlouho pro sebe, neb návštěva si ještě hodnou chvíli hověla v autě. Hned jsem stačil překontrolovat, jak to o půlnoci v pergole  uklidili :-). Ale aby nebyly ani dnes konflikty s návštěvou, tak jsem pak po snídani raději zalezl do boudy a všechno už jen pozoroval z kotce. Předtím jsem však ještě zkotroloval, jak dokončili v pergole a před ní úklid po včerejšku. Byly tam určité rezervy, tak jsem určitá místa pro jistotu ještě jednou "přeleštil". Kolem poledne jsem to ještě jednou zkusil, ale fakt jsme si nerozuměli, tak jako domácí jsem si počkal až na odpoledne a od té doby jsem měl zahradu pro sebe a byl jsem venku až do doby, než mě před chvílí nalákali do boudy na večeři.  Mj. jsem přes den přemohl jednu PETku, trošku uklidil i "pod broskví" a malinko zarovnal rododendron na dvoře. Jinak jelikož bylo dost teplo, jsem byl zalezlý na schodech do výklenku a větší část odpoledne tam prospal. Ani domácí dnes kávu nedali ven, odpočívali doma, kde bylo o pár stupňů příjemněji. Před večeří jsme si trošku protáhli kostru. Dnes jen na zahradě, kdy v permanenci byl můj oblíbený žlutý kroužek a hlavně uzel, takže po večeři budu asi spát jako zabitý.  Pozn. Jsem rád, že páníčci dorazili do Chorvatska v pořádku a že si to tam řádně užívají. Já se jim prostřednictvím domácí drbny budu pravidelně hlásit, aby si nedělali žádné starosti. A hned vzkazuji, že střecha je perfektní, celé dopoledne bylo před boudou docela příjemně a všechny návštěvy mi můj "bejvák" záviděly.

Žádné komentáře: