sobota 18. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den sedmý

Dnes je to týden, co jsem v péči těch dvou a tak jsem si řekl, že ráno zkusím, co vydrží. Docela dlouho, ale když jsem začal lítat jak utržený z řetězu. Od rajčat, přes pokus ukousnout nějaké to jablko, po ucvaknutí několika v truhlíkách rostoucích muškátů, došla mu trpělivost a tak jsem se snídaní na chvíli skončil zase v kotci. Jednak mám být po jídle aspoň hoďku v klidu a jednat bylo žádoucí, abych trošku "vychladl" :-)Paradoxně v čase, kdy se venku pomalu začala zvedat teplota. To jsme ale za chvíli zvládli taky, takže s krátkými přestávkami jsem si až do odpolední kávy, kdy se dostavily dvě menší dešťové přeháňky, užíval chladu domovní chodby. Pak se ochladilo, takže už to venku bylo v pohodě a vydrželo to až do večeře, do které se pouštím právě teď. Jinak pro domácí to dnes byla taková náhrada za "nahřívání hřbetu" u moře. Jen ta Plzeň musela nahradit řecký Mythos, ale tzatziky prý neměly chybu. A jinak asi následkem těch veder si domluvili, že z týdenní dovolené v druhé půlce srpna někde v teple nebude letos nic a nahradí ji prodloužený víkend někde v Česku. P.S. Dnes větší část mého dnešního programu byl zápas s klackem a abych nezapomněl, taky mne odpoledne vyčesávali. Sice jsem jim to moc neulehčil, ale nakonec jsem usoudil, že nebudu dělat drahoty a když k tomu bude nějaké to drbání na krku, tak OK. A už vůbec nemohu zapomenout, že dávám PAC. Sice ještě ne úplně vždy, ale všechno chce svůj čas.

Žádné komentáře: