pondělí 13. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den druhý

Dnes už to bylo s ranním vstáváním, neb ti dva museli po víkendu zase do práce. Ranní uvítání bylo na dvakrát, neb přijít za mnou v kalhotách do práce se po ránu nevyplácí :-) Druhý pokus už byl lepší a tak jsme zkontrolovali zahradu, chvilku si pohráli s kroužkem a pak už čekaly granule a dopolední odpočinek. Venku se po drobném nočním dešti ochladilo, přes den bylo většinou zataženo, tak mě to moc nelákalo ven, ani když dorazili z práce. Ale nakonec po menší asistenci při zahradních pracech (ty kopretiny byly vážně dobrý, zrovna nemuseli mi je tahat z huby) jsem se nechal připnout a vyrazili jsme na obhlídku vesnice a přes kousek lesa se druhou stranou vrátili zpět. To bylo vjemů. Asi mě to nějak unavilo, tak jsem dal misku vody a nejprve na schodech ve výklenku a pak v kotci si dal do večeře menšího šlofíka. Za chvíli se ale ještě (pokud nedorazí déšť) chvilku vyvětráme dole na zahradě, aby se mi dobře spalo.


Žádné komentáře: