pondělí 20. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den devátý

Jaký byl? Poprvé po delší době zase trošku chladnější ráno, takže jsem zase "ožil" a ráno si ve vymezeném čase než oba odjeli do práce řádně užil. Přes den to bylo snesitelné a vlastně i to odpoledne, když už jsem byl venku, docela šlo. Až na to, že mě zase popadla kousavá a tentokrát opravdu nestíhali. Vzal jsem to od každého něco, nejvíc jsem je děsil, když jsem se věnoval kamenům nebo když jsem provokoval u plotu za keři na horní zahradě. Nakonec jsme se ale domluvili, nabídl jsem PAC a bylo. Vyšla i včera slibovaná procházka, ze které jsem se vrátil docela ušlý, ale když jsem se konečně dopil, o nějakém odpočinku řeč nebyla. Nechtěl jsem dokonce se ani ochladit do chodby. A tak po menším přemlouvání (lehl jsem si a čekal, co udělají) mě dostali. Prostě rozhodli, že je skutečně třeba si odpočinout a když jsem nechtěl jít sám, skončil jsem v náručí a nechal se za obdivných pohledů ze sousedství odnést do kotce, kde odpočívám s očekáváním brzké večeře už sám. Před večeří se ještě asi trošku proskočím, ale to tak bude asi pro dnešek vše. P.S. Sice si myslí, že spadané broskve a meruňky stíhají sbírat, ale já někde vždycky nějakou ještě stihnu vyšpatnit. Nakonec, jak řekl on, určitě lepší než hryzat kameny nebo nějaké větve :-)


Žádné komentáře: