úterý 14. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den třetí

Sice mi právě přinesli večeři, ale ještě přetím něco zvládnu. Tak ale pěkně popořádku :-) Ráno už bylo lepší, neb si vzal kalhoty na doma a docela jsem se s nimi vyřádil, než mi přinesli snídani. Přes den se tu počasí honilo nahoru a dolů a občas i sprchlo, takže jsem většinu času, než se vrátili z práce, prolenošil. Pak ale to stálo zato, kolečko, uzel a míček - nevěděl jsem co a kam dřív. A taky jsem zkoušel podat PAC a byť to většinou bylo s dopomocí, byli spokojení, tak z toho káplo několik piškotů :-) Pak už jsem měl zahradu pro sebe. Přes plot jsme na sebe pokukovali s Aidou, pak přišlo na řadu pár jablek z větví, kam dosáhnu, s  meruněk spadlých na zem. Zajímavé, že stíhali mi je vždycky vyndat z huby! Pak se nad námi objevil černý mrak, takže hurá do boudy a přečkat krátkou přeháňku, aby až trošku oschnul trávník, jsme dokončili večerní provětrání. Večer to vypadá ještě na pár přeháněk, ale žádná bouřka prý nehrozí, takže spát se bude dneska zase dobře, zejména s plným žaludkem :-)

Žádné komentáře: