čtvrtek 16. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den pátý

Ráno asi bylo na delší dobu to poslední chladné, potom dokonce chvilku mrholilo, ale to mi nevadilo, to už jsem byl po ranním "kočkování" pod střechou. Odpoledne už venku výrazně přitopilo a tak jsem místo nějakého většího řádění trošku zpomalil, občas si i dáchnul a když se domácí nedívali, tak i trošku provokoval:-) Dnes se mi ale rajče ukořistit nepovedlo, ani na zemi neležela žádná meruňka, broskev či dokonce jablko, tak jsem se soustředil nejdříve na koště a pak na smetáček. Zejména se smetáčkem jsem se vyřádil a nakonec jsem jej dostal "na lopatky". A co teprve když si přinesli večeři na zahradu. To vám bylo kolem řečí, že nesmím loudit. ¨Přesto jsem vyloudil dva piškoty a když jsem zjistil, že víc nebude, tak jsem se šel bavit přes plot se sousedkou. Když dojedli svoji večeři, tak pak jsme už všichni zůstali až do mé večeře na zahradě. Mimochodem on se mi dnes věnoval až po večeři. Přestože dnes nebyl v Praze, dokázal totiž nejen přijet ještě déle než obvykle jezdí z Prahy, ale taky zpočátku s mizernou náladou. Tu jsem mu ale za chvíli vylepšil :-). Nakonec jsme spolu zvládli ještě chvilku s kroužkem, míčkem a uzlem, aby pak už následovala jen večeře.  P.S. Docela prima den, teď už nezbývá než si řádně dáchnout a vyspat se na zítra.

Žádné komentáře: