pátek 24. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den třináctý

Vlastně s těmi dvěma už to dnes nebude ani celý den, možná, že ještě chvilku odpoledne. A jako každý správný seriál mající třináct dílů i tento deníček třináctým dílem, tedy dnem, končí. Za pár hodin dorazí páníčci z dovolené od Jadranu, takže se po dvou zase vracím ke své rodince, byť se na místě mého pobytu nic nezmění. Ti dva sice dělali, co mi na očích viděli, ale domácí jsou prostě domácí :-) Ráno už to tropy nepřipomínalo, takže jsem stačil zkontrolovat celý pozemek a v nestřeženém okamžiku ještě před snídaní slupnout(samozřejmě bez pecky) jednu ne úplně zralou broskev. Pak jsem si ještě stihl vyměnit názory se sousedem od vedle na to, že k ránu tolik ňafal, že se mi už nepodařilo usnout a jen už jsem jen čekal, až mě přijdou vypustit na zahradu. Teď jsem dostal poslední snídani z rukou pečovatelky a nezbývá, než čekat, až se otevřou vrata a za pár hodin už dorazí páníčci. To jsem zvědav, co mi řeknou. Hlavně zda jsem za ty dva týdny povyrostl a jak už umím poslouchat, když se mi chce a mám dobrou náladu :-) A jinak třeba zase někdy příště!
 

Žádné komentáře: