neděle 19. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den osmý

Předchozí noc byla poměrně na teplo snesitelná, ale ráno to začalo hned zostra přitápět. Vždyť právě kvůli tomu se odpoledne čekaly slušné bouřky, vítr a někde prý i kroupy. My jsme zahájili dnešek tradičně, tedy s lehkým kousacím amokem. Tentokrát to odnesla jedna menší větvička na jabloni před kotcem, ale jak bylo vidno, asi tam překážela, neb za chvíli tu byl on s nůžkami a trošku tu jabloň ještě doopravil. Asi aby mě to tolik nelákalo :-) Ráno jsme tentokrát nebudili paní domácí a sousedy kousáním do PETky. To by fakt pes nevěřil, že je to tak slyšet. Vlastně vždyť mají všichni otevřená okna. Ani za plotem se na mě neusmívala zapomenutá kost, takže se sousedkou to byly jen významné pohledy bez většího kraválu. Pak se rozhodli, že musí něco na zahradě postříkat, tak jsem si po snídani než to oschlo, chvilku odpočinul v boudě. Když připouštěli vodu do jezírka, to už jsem asistoval, ale že by byl nějak nadšenej, že mu pomáhám hubou zvedat hadici (on si snad myslel, že do ní koušu :-), to ne. Pak už do oběda, který měli venku to bylo o hledání různých míst, kde ve stínu bude nejlépe. Jinak jsem zkoušel trošku loudit, ale nic nebylo. Vlastně jo, v kursu 2x PAC/ 1 piškot jsem vyloudil tři piškoty :-) A kdyby z  jejich oběda nakonec něco zbylo, tak bych si asi spálil hubu, neb v tortille bylo kuře po portugalsku - tedy s PIRI PIRI - a to nakonec po doladění na talíři taky slušně pálilo. Přes poledne s pár přestávkami na protažení na dvoře jsem opět využil chladné chodby, kolem kafe to vypadalo, že dorazí první bouřka, ale po pár kapkách bylo vymalováno a teplota se vrátila k 33°C s tím, že s další vodou přijedou v podvečer. Ale ani to nějak moc nedopadlo. Smůla, že není zalito, štěstí, že není "pomláceno či polámáno". Před večeří jsem se protáhl chvilku s koštětem a pak na zahradě s kroužkem a hlavně s gumovým drakem, neboť domácí uznali, že jít se dnes k večeru podívat na bažanty by nemuselo dopadnout dobře. Tedy pro ně, neboť za sebe nemohu vyloučit, že by mě zpátky nesli :-) Večeři ale zvládnu sám a odpočinek taky. A pokud by bylo zítra a v dalších dnech stále vedro, tak mám slíbeno, že budou jezdit z práce dříve, abych nebyl přes to největší vedro v kotci. A pokud bude večer snesitelněji, dojde i na bažanty :-) P.S. Už mám pro páníčka vymyšleno pár vychytávek, abych neměl v případě deště mokrou část deky v boudě, aby v kotci bylo více stínu a aby se tolik neohřívala zadní stěna a já se mohl mezi boudou a jí tam více chladit. A taky bude nutno posunout boudu o kousek dopředu, neb už se tam špatně vměstnávám :-)

Žádné komentáře: