pátek 17. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den šestý

Dnes jsme ten den trošku natáhli. Ráno jsem si užil zahrady o chvilku déle, přes den jsem byl zalezlý v boudě a jakmile přijeli z práce, díky vedru tu byli dříve, tak hned na zahradu. Díky tomu vedru se mi moc nechtělo za něčím se honit, tak po chvilce pobytu venku jsem využil možnosti se ochladit v chodbě a pokračoval jsem v lenošení tam. Venku to mezitím vypadalo, že přijde pořádná bouřka, nakonec tu však spadlo pár kapek, mezi kterými jsem stačil procházet :-) Nic to nezalilo, ale aspoň se trošku ochladilo, čehož jsme využili a vydali se na procházku podívat se, jak se mají bažanti. Skoro jsme tam i došli, byť s menšími přestávkami, na zpáteční cestě jsem ale zrychlil a jakmile jsme dorazili zpět, vypil jsem misku a než mi stačili dolít, tak i něco z konve. To byla žíža! Únava byla znát, tak se mi ani nechtělo po schodech na zahradu. Nakonec jsme se "domluvili" za dva piškoty, a šel jsem si dáchnout do boudy. Před večeří začali opékat maso a jednu velkou kost k tomu, tak jsem to sledoval. Myslíte, že byla pro mne? Ani náhodou, dostala ji sousedka za plotem. Však jsem na ni pěkně vrčel a štěkal, ale bylo mi to málo platné. Vlastně jo, usoudili, že musím mít asi hlad, tak za chvíli dorazila porce granulí, takže jsem zapomněl nejen na nějakou kost, ale po spořádání granulí i na okolní svět. Pokračování zase zítra! P.S. Sice jsem i dnes chvilku zápasil s koštětem, ale hlavním soupeřem dnes byla rohožka. Před k.o. ji zachránili domácí, vzali mi ji a uklidili na bezpečné místo :-(

Žádné komentáře: