úterý 21. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den desátý

Vlastně jubilejní, že? Ráno pohodovější, byť jsem ani dnes ranní protažení neodfláknul :-) a přes den jako obvykle odpočinek. Zato odpoledne jsem si to opět vynahradil, až jsem se musel jít navečer ochladit  na chvíli do chodby. Ale jen na chvíli, neb pak přijel on z Prahy a do večeře jsme už blbnuli ve třech. Nejvíce mne dnes zajímala jedna velká zelená meruňka, která sice nebyla ke žrádlu, ale honit se za ní po zahradě a pak ji nosit zpět, to bylo žůžo. A abych nezapomněl, párkrát jsme dnes procvičili PAC.  To by mi už docela šlo a ani nemusely být za odměnu piškoty, zato APORT mi stále nic neříká, i když za míčkem běhám jak zběsilý, často jej donesu zpět a občas si jej nechám i vzít. Ale když nesou večeři, tak to reaguji vždy na 100%, což jsem předvedl před chvílí a teď už je miska zase vyleštěná. Tak zase zítra. P.S. Dnes jsme tu měli nejvíce "jen" 33°C!

Žádné komentáře: