čtvrtek 23. července 2015

Deník psa Clifa aneb ti dva v domě a já - den dvanáctý

Po dalším tropickém dnu, mj. blížícím se svým pořadovým číslem v letošním roce dvacítce, tu bylo konečně trošku chladnější ráno. Takže jsem zase ožil "na maximum" a ráno si po zahradě trošku protáhl před snídaní tělo. Přes den se sice na obloze honily nějaké ty mraky, ale nic z nich nespadlo, takže ani to slibované odpolední ochlazení nebylo zrovna moc patrné. Ale přesto bylo v kotci docela snesitelně, takže dnes nebylo třeba odpoledního chlazení na chodbě a hned jsme mohli na zahradu, kde jsem strávil částečně pod dohledem a částečně i bez dohledu zbylý čas až do večeře. Pod dohledem jsem opět pomáhal zalévat, tedy přesněji spíše i přes poskytovaný nápojový servis ještě upíjet z konve, a opět taky zametat. A když jsem zůstal bez dohledu a když se mi podařilo zlikvidovat tu jedinou broskev spadlou na trávu, kterou se mu nepodařilo přede mnou uklidit, tak jsem to ještě vylepšil menším sestřihem jednoho z muškátů rostoucích v truhlících pod okny. P.S. Jinak si odpoledne chtěl přečíst noviny s kávou v ruce a sedl si k tomu na studnu, což byl pro mě signál, že je mu potřeba dělat společnost. To bylo něco! Nakonec rezignoval, odnesl noviny domů, bleskově vypil kávu a opět se stal použitelným pro mé hrátky :-)
 

Žádné komentáře: